Teambuilding i uczenie w działaniu
Gry scenariuszowe, symulacje, praca w zespołach zadaniowych, planowanie strategii i działanie to recepta, która pozwoli twoim pracownikom rozwijać swoje umiejętności i zbuduje ich motywację. Nawet najlepsza prelekcja, wykład i prezentacja mutlimedialna nie zapewnią takiego rezultatu jak najprostsze działanie! Nasze scenariusze teambuildingowe są tworzone indywidualnie, na podstawie analizy potrzeb i wywiadu z klientem, dzięki czemu właściwie odpowiadają na potrzeby pracowników i dostosowane są do ich możliwości fizycznych.
Formy, które wykorzystujemy w naszych grach, przede wszystkim związane są ze wspinaniem i atrakcjami linowymi. Wiele z nich wymaga umiejętności poruszania się w terenie, korzystania z mapy i sprawności fizycznej. Zawsze jednak oparte są one na pracy w grupie i jej współdziałaniu, wartościowym ich elementem jest współzawodnictwo. Całość poprzedzona jest zdobyciem i poszerzeniem wiedzy, która pozwoli na realizację zadań. To teambuilding zupełnie nowej jakości.
Przykładowe realizacje
Gra FUN
- kilkugodzinna gra sprawnościowo-intelektualna,
- praca w małych zespołach, oparta na współzawodnictwie oraz współdziałaniu,
- celem gry jest wzmocnienie kompetencji uczestników,
- celem uczestników jest najczęściej rozwiązanie dużego problemu,
- tematyka gry może wiązać się z profilem firmy, nawiązywać do aktualnych trendów lub być poświęcona np. polskiemu himalaizmowi,
- na trasie znajdują się punkty intelektualne pozwalające na przedyskutowanie rozwiązań, zdobycie informacji, pertraktacje,
- na trasie znajdują się zadania sprawnościowe najczęściej wykorzystujące zajęcia linowe,
- patrole poruszają się w terenie leśnym lub miejskim,
- patrole poruszają się za pomocą map, współrzędnych lub dostarczonych im wskazówek, najczęściej pieszo.
- całodniowa gra sprawnościowo-intelektualna,
- rozpoczynająca się o świcie,
- oparta na pracy w małych zespołach,
- celem gry jest wzmocnienie kompetencji uczestników,
- celem uczestników jest najczęściej rozwiązanie dużego problemu,
- zadania zaprojektowane są w taki sposób by ich realizacja była możliwa wyłącznie dzięki efektywnej komunikacji, współpracy w zespole, zaangażowaniu wszystkich członków drużyny, wykorzystaniu potencjału poszczególnych osób i wzajemnego wsparcia,
- możliwe jest zaprojektowanie zadań wymagających konkretnych umiejętności charakterystycznych dla firmy lub potrzebnych w danym zespole,
- tematyka gry może wiązać się z profilem firmy, nawiązywać do aktualnych trendów lub być poświęcona np. polskiemu himalaizmowi,
- na trasie znajdują się zadania intelektualne polegające na przedyskutowaniu rozwiązań, zdobyciu informacji, pertraktacjach,
- zadania sprawnościowe najczęściej wykorzystują techniki linowe,
- gra ma miejsce na dosyć dużym terenie, poruszanie między punktami może odbywać się za pomocą dowolnie określonego środka transportu np. rowerami,
- patrole poruszają się w terenie leśnym lub miejskim,
- patrole poruszają się za pomocą map, współrzędnych lub dostarczonych im wskazówek.
- dwudniowy rajd sprawnościowy,
- rajd obejmuje nocleg w warunkach polowych,
- oparta jest na pracy w małych zespołach,
- celem gry jest wzmocnienie kompetencji uczestników,
- zadanie patrolu jest dotarcie na metę rajdu,
- zadania zaprojektowane są w taki sposób by ich realizacja była możliwa wyłącznie dzięki efektywnej komunikacji, współpracy w zespole, zaangażowaniu wszystkich członków drużyny, wykorzystaniu potencjału poszczególnych osób i wzajemnego wsparcia,
- możliwe jest zaprojektowanie zadań wymagających konkretnych umiejętności charakterystycznych dla firmy lub potrzebnych w danym zespole,
- zadania sprawnościowe wykorzystują techniki linowe, różnego rodzaju aktywności,
- zadania intelektualne polegające na pracy w zespole w celu rozwiązania zagadek i problemów, pozwolą dotrzeć do celu rajdu,
- uczestnicy mogą także mieć zadania związane z przetrwaniem w lesie, np. rozpalanie ogniska pod kuchnię polową,
- gra ma miejsce na dosyć dużym terenie, poruszanie między punktami może odbywać się za pomocą dowolnie określonego środka transportu np. rowerami, quadami,
- patrole poruszają się w terenie leśnym lub górskim,
- patrole poruszają się za pomocą map, współrzędnych lub dostarczonych im wskazówek.